Gratis verzending boven €100

Levering 5-8 dagen

Aankoopvoorwaarden

Bij Wamaya winkel je gemakkelijk en veilig. Hieronder vindt u onze volledige aankoopvoorwaarden.

  1. Bestellen
  • Wanneer u uw bestelling heeft voltooid, wordt er een orderbevestiging naar uw e-mailadres verzonden. In de bevestiging vindt u alle details over producten, prijs, factuur- en afleveradres.
  • Als er iets mis is in de orderbevestiging, moet u onmiddellijk contact met ons opnemen via e-mail op info@wamaya.se
  1. Levering
  • Voor schilderijen en fotobehang bedragen onze normale levertijden 4-7 dagen nadat de bestelling is verwerkt. OPMERKING! Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op zijn vroegst de volgende maandag verzonden.
  • Als er vertragingen bij de levering optreden (zonder dat wij u op de hoogte hebben gesteld van een langere levertijd), dient u contact met ons op te nemen op het e-mailadres: info@wamaya.se
  1. Prijzen
  • Alle prijzen in de winkel zijn vermeld in SEK en alle prijzen zijn inclusief 25% BTW.
  • Wij behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen als gevolg van prijswijzigingen van leveranciers, drukfouten in de prijslijst en fouten in prijzen als gevolg van onjuiste informatie en behouden ons het recht voor om de prijs aan te passen.
  1. Herroepingsrecht
  • Bij de aankoop van goederen op de website heeft u als klant een herroepingsrecht van 14 dagen dat van toepassing is vanaf de dag dat u een door u besteld product heeft ontvangen.
  • Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons laten weten dat u spijt heeft van uw aankoop. Het bericht moet naar ons worden gestuurd via info@wamaya.se. In uw bericht dient u duidelijk uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en op welke goederen de retourzending betrekking heeft, te vermelden.
  • U dient de producten onmiddellijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de herroepingsmelding aan ons te retourneren.
  • U bent verantwoordelijk voor de retourzending, levering en staat van de producten bij retournering; daarom moeten de producten goed verpakt en in de originele verpakking zijn.
  • Wij behouden ons het recht voor om op het terugbetalingsbedrag een bedrag af te trekken dat overeenkomt met de waardevermindering in vergelijking met de oorspronkelijke waarde van het product, indien gebruikt of beschadigd. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:
  • Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen zijn verzegeld (plomberingen) en waarvan u de verzegeling (plomberingen) heeft verbroken.
  • Producten die het karakter hebben van verzegelde audio- of video-opnamen en waarvan u de verzegeling heeft verbroken.
  • Maatwerkproduct, dat speciaal voor u op maat is gemaakt of een duidelijk persoonlijk tintje heeft volgens uw wensen.
  • Diensten die zijn voltooid en waarbij u uitdrukkelijk hebt ingestemd met het starten van de dienst zonder herroepingsrecht.
  • Goederen die snel kunnen bederven, zoals voedsel.
  • Losse nummers van tijdschriften of dagbladen. Voor meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht, zie hier.
  1. Klachten en grieven
  • Wij inspecteren alle producten voordat ze naar u worden verzonden. Mocht het product bij aankomst nog steeds beschadigd zijn of verkeerd verzonden, dan verbinden wij ons ertoe, in overeenstemming met de huidige wetgeving inzake consumentenbescherming, de fout gratis te herstellen.
  • Je moet altijd contact met ons opnemen voor goedkeuring voordat je een defect artikel retourneert.
  • De klacht moet onmiddellijk na ontdekking van het gebrek worden verzonden.
  • Hoe gaat u verder met een klacht?
  • Eventuele gebreken en defecten moeten altijd worden gemeld aan info@wamaya.se, waar u uw naam, adres, e-mailadres, bestelnummer en een beschrijving van de fout vermeldt.
  • Als we de fout niet kunnen herstellen of een soortgelijk product kunnen leveren, zullen we u het defecte product terugbetalen in overeenstemming met de huidige wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij goedgekeurde klachten nemen we de retourzending voor onze rekening.
  • Wij behouden ons het recht voor om een ​​klacht te weigeren als blijkt dat het product niet defect is in overeenstemming met de huidige wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij klachten volgen wij de richtlijnen van de Algemene Klachtencommissie, zie arn.se.
  1. Beperking van aansprakelijkheid
  • Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor indirecte schade die kan ontstaan ​​als gevolg van het product.
  • Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor vertragingen/fouten als gevolg van omstandigheden buiten de controle van het bedrijf (overmacht). Deze omstandigheden kunnen bijvoorbeeld arbeidsconflicten, brand, oorlog, overheidsbesluit, verminderde of geen levering door de leverancier zijn.
  • Bovendien wordt er geen verantwoordelijkheid genomen voor eventuele wijzigingen in producten/producteigenschappen die zijn gewijzigd door de betreffende leverancier en voor andere factoren buiten onze controle.
  1. Productinformatie
  • Wij behouden ons voor eventuele typografische fouten op deze website en de verkoop van producten. We kunnen niet garanderen dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weerspiegelen, aangezien er een bepaald kleurverschil kan optreden afhankelijk van het scherm, de fotokwaliteit en de resolutie. Wij proberen de producten altijd zo nauwkeurig mogelijk bloot te leggen.
  1. Informatie over cookies
  • Volgens de wet op de elektronische informatie moeten bezoekers van een website vanwege privacydoeleinden geïnformeerd worden dat er cookies worden gebruikt. De informatie in de cookie kan worden gebruikt om het browsen van een gebruiker te volgen. Een cookie is een klein tekstbestand dat de website die u bezoekt, op uw computer wil opslaan om toegang te bieden tot verschillende functies. Het is mogelijk om uw browser zo in te stellen dat cookies automatisch worden geweigerd. Meer informatie is te vinden op de website van de Zweedse Post- en Telecomautoriteit.
  1. Persoonlijke gegevens
  • Door te winkelen bij wamaya.se accepteert u ons gegevensbeschermingsbeleid en onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. Wij geven om uw persoonlijke privacy en verzamelen niet meer informatie dan nodig is om uw bestelling te verwerken. Wij verkopen of geven uw gegevens nooit zonder wettelijke basis door aan derden.
  • Wamaya is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die u als klant aan ons heeft verstrekt. Uw persoonlijke gegevens worden door ons verwerkt om uw bestelling te kunnen afhandelen en in de gevallen waarin u nieuwsbrieven of promotie-aanbiedingen wenst, om de marketing aan uw individuele behoeften te kunnen aanpassen.
  • De volgende informatie is een samenvatting van hoe wij, in overeenstemming met de Verordening Gegevensbescherming (AVG), uw gegevens opslaan en verwerken.
  • 9.1 Wat zijn persoonsgegevens? Een persoonsgegevens is alle informatie die direct of indirect in verband kan worden gebracht met een fysieke persoon.
  • 9.2 Welke gegevens bewaren wij? Om uw bestelling te kunnen afhandelen en vragen met betrekking tot uw bestelling te kunnen beantwoorden (klantenservice), slaan wij uw voor- en achternaam, adres, telefoonnummer, e-mailadres op adres, IP-adres en aankoopgeschiedenis.
  • Uw gegevens worden bewaard zolang wij een wettelijke grondslag hebben om uw gegevens te verwerken, bijvoorbeeld ter uitvoering van de overeenkomst tussen ons of om te voldoen aan een wettelijke verplichting volgens bijvoorbeeld de Boekhoudwet.
  • 9.3 Rechtsgrond In verband met een aankoop worden uw persoonsgegevens verwerkt om de overeenkomst met u uit te voeren. Marketing, promoties en soortgelijke mailings worden gedaan na toestemming van u.
  • 9.4 Welke gegevens worden gedeeld en met welk doel? 9.4.1 Betaalprovider Bij het doen van een aankoop wordt informatie gedeeld met onze betaalprovider. Wat wordt opgeslagen zijn voornaam, achternaam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Als u ervoor kiest om per factuur te betalen, wordt het burgerservicenummer ook opgeslagen bij de betalingsprovider. De gegevens worden opgeslagen om de aankoop te kunnen uitvoeren en partijen te beschermen tegen fraude. De betalingsproviders (betaaldiensten) waar wij gebruik van maken zijn: Klarna.
  • 9.4.2 Rederij Om uw bestellingen te kunnen leveren en onze overeenkomst te kunnen voltooien, moeten we specifieke informatie delen met de rederij. Wat met de rederij wordt gedeeld, zijn de voornaam, achternaam en adresgegevens voor bezorging. E-mailadres en/of mobiel nummer kunnen ook ter kennisgeving worden gedeeld met de rederij. De rederijen waarmee wij samenwerken zijn: UPS, DHL, FEDEX.
  • 9.4.3 NieuwsbriefAls u ervoor heeft gekozen om u te abonneren op onze nieuwsbrief, worden voornaam, achternaam en e-mailadres gedeeld met onze nieuwsbriefaanbieder. Dit om u op de hoogte te kunnen houden van informatie en aanbiedingen voor marketingdoeleinden. Voor het versturen van nieuwsbrieven gebruiken wij MailChimp.
  • 9.5 Het recht op toegang U heeft het recht om uittreksels te ontvangen van alle informatie over u bij ons. Uittreksels worden elektronisch aangeleverd in een leesbaar formaat.
  • 9.6 Recht op rectificatie U heeft het recht om ons te vragen onjuiste informatie bij te werken of informatie die gebrekkig is aan te vullen.
  • 9.7 Het recht om vergeten te worden U kunt op elk moment verzoeken dat de gegevens over u worden verwijderd. Op het recht op verwijdering bestaan ​​enkele uitzonderingen, bijvoorbeeld als de gegevens bewaard moeten blijven omdat wij aan een wettelijke verplichting moeten voldoen (bijvoorbeeld volgens de Boekhoudwet).
  • 9.8 Functionaris Gegevensbescherming wamaya.se is verantwoordelijk voor de opslag en verwerking van persoonsgegevens in de online winkel en ziet erop toe dat de regels worden nageleefd.
  • 9.9 Hoe we uw persoonlijke gegevens beschermen We gebruiken industriestandaarden zoals SSL/TLS en one-way hash-algoritmen om gevoelige informatie zoals persoonlijke gegevens en wachtwoorden op een veilige manier op te slaan, te verwerken en te communiceren .
  1. Wijzigingen in de Algemene Voorwaarden
  • Wij behouden ons het recht voor om op elk moment wijzigingen in de voorwaarden aan te brengen. Wijzigingen in de voorwaarden zullen online op de website worden gepubliceerd. De gewijzigde voorwaarden worden geacht aanvaard te zijn in verband met bestellingen of bezoeken aan de website.
  1. Geschil en rechtskeuze
  • In het geval van een geschil dat niet in overleg met de klantenservice van het bedrijf en de klant kan worden opgelost, kunt u als klant zich wenden tot de Algemene Klachtencommissie, zie arn.se. Voor inwoners van een ander EU-land dan Zweden kunnen klachten online worden ingediend via het platform voor geschillenbeslechting van de Europese Commissie, zie http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • In geval van een geschil volgen wij de besluiten van ARN of gelijkwaardige geschillenbeslechtingsorganen.
  • Geschillen over de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden zullen worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Zweedse wetgeving.